58,000 تومان 38,000 تومان
پرسشنامه (آزمون) ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (ارزش ناشی از برند مبتنی بر مشتری) توسط نت مایر و همکاران (۲۰۰۴) طراحی شد و همچنین دارای مقاله بیس لاتین نیز هست، بنابراین جهت خرید پرسشنامه، لطفاً توضیحات زیر و به خصوص ویژگی های آن را که موارد بسیاری است، به طور دقیق مطالعه نمائید:
انواع استراتژی پژوهش
در انتهای فایل پرسشنامه (آزمون) ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (ارزش ناشی از برند مبتنی بر مشتری)، آموزش انواع استراتژی پژوهش به عنوان هدیه ارائه شد که می تواند درک شما را نسبت به انواع استراتژی پژوهش افزایش دهد.
شما بلافاصله بعد از خرید پرسشنامه و دانلود آن، فایل اکسلی را دریافت خواهید کرد که براساس آن می توانید وضعیت ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری خود و آزمودنی تان را به صورت خودکار بسنجید و متوجه شوید که در زمینه ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (ارزش ناشی از برند مبتنی بر مشتری) در چه سطحی (بالا، متوسط، پائین) هستید.
جهت خرید پرسشنامه (آزمون) ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (ارزش ناشی از برند مبتنی بر مشتری) نت مایر و همکاران (۲۰۰۴)، بهتر است با مفهوم ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (ارزش ناشی از برند مبتنی بر مشتری) آشنا شوید. ارزش ویژه برند یا Brand equity ارزش ویژه برند برای شرکت است. این بر اساس این نظر است که یک نام تجاری شناخته شده که به طور محکم تثبیت شده و دارای اعتبار است؛ موفق تر از یک معادل عمومی است. مشتریان تمایل دارند محصولی را بخرند که آن را می شناسند و به آن اعتماد دارند.
برای درک بهتر مفهوم ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (ارزش ناشی از برند مبتنی بر مشتری) حتماً مقالات معتبر در پایگاه های علمی علم نت، گوگل محقق، امرالد و غیره را مطالعه کنید.
شما بلافاصله بعد از خرید و دانلود پرسشنامه (آزمون) ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (ارزش ناشی از برند مبتنی بر مشتری) چه مواردی را دریافت می کنید؟
یک فایل WORD با فونت بی لوتوس که شامل موارد زیر است، دریافت می کنید:
یک فایل PDF که شامل موارد زیر است، دریافت می کنید:
۱ عدد فایل EXCEL که شامل موارد زیر است، دریافت می کنید:
ما به شما کمک می کنیم که پژوهش تان راحت تر و با علم بیشتری پیش برود. مجموعه آرمان پژوهان با ۱۳ سال سابقه فعالیت آماری و پژوهشی به هزاران پژوهشگر کمک کرده تا این مسیر ارزشمند را به درستی طی نمایند.
تمامی حقوق برای سایت آرمان پژوهان محفوظ است.