پرسشنامه تداعی برند تیم: راس و همکاران ۲۰۰۶📌۴۱ سوال💎مقاله بیس لاتین

قیمت :

38,000 تومان

تخفیف!

پرسشنامه (آزمون) تداعی برند تیم (تصویر ذهنی مشتریان) توسط راس و همکاران (۲۰۰۶) طراحی شد و همچنین دارای مقاله بیس لاتین نیز هست، بنابراین جهت خرید پرسشنامه، لطفاً توضیحات زیر و به خصوص ویژگی های آن را که موارد بسیاری است، به طور دقیق مطالعه نمائید:

  • تعداد سوالات پرسشنامه با طیف لیکرت ۵ درجه ای ۴۱ سوال می باشد و طریقه نمره گذاری هر سوال پرسشنامه نیز مشخص شده است.
  • پرسشنامه حاضر دارای ابعاد و یا مولفه نیز هست. از طرفی، این پرسشنامه از نوع پرسشنامه ترکیبی می باشد، برای اینکه بدانید پرسشنامه های انعکاسی یا ترکیبی چه نوع پرسشنامه هایی هستند؟ اینجا کلیک کنید.
  • وجود مقاله بیس لاتین مربوط به نویسنده پرسشنامه، به اعتبار پرسشنامه حاضر بسیار می افزاید.
  • این پرسشنامه دارای Citation یا منبع و یا به قول معروف رفرنس معتبر است که مشخصات آن که شامل نام نویسنده یا نویسندگان، سال طراحی، نام مقاله و نام مجله پرسشنامه به صورت کامل با روش منبع دهی APA آورده شد. 
  • از همه مهمتر آنکه شما می توانید با تحلیل خودکار پرسشنامه که در قالب اکسل است، تداعی برند تیم خود و یا آزمودنی تان را از حیث بالا، متوسط و پائین بودن، بسنجید و متوجه شوید در چه سطحی هستید.

ویژگی های آزمون تصویر ذهنی مشتریان

هدیه پرسشنامه تداعی برند تیم

هدیه پرسشنامه  انواع استراتژی پژوهش

در انتهای فایل پرسشنامه (آزمون) تداعی برند تیم (تصویر ذهنی مشتریان)، آموزش انواع استراتژی پژوهش به عنوان هدیه ارائه شد که می تواند درک شما را نسبت به انواع استراتژی پژوهش افزایش دهد.

تحلیل خودکار پرسشنامه

شما بلافاصله بعد از خرید پرسشنامه و دانلود آن، فایل اکسلی را دریافت خواهید کرد که براساس آن می توانید وضعیت تداعی برند تیم خود و آزمودنی تان را به صورت خودکار بسنجید و متوجه شوید که در زمینه تداعی برند تیم (تصویر ذهنی مشتریان) در چه سطحی (بالا، متوسط، پائین) هستید.

نمونه ای از سوالات پرسشنامه

نمونه ای از پرسشنامه تداعی برند تیم راس و همکاران

مفهوم تداعی برند تیم (تصویر ذهنی مشتریان)

جهت خرید پرسشنامه (آزمون) تداعی برند تیم (تصویر ذهنی مشتریان) راس و همکاران (۲۰۰۶)، بهتر است با مفهوم تداعی برند تیم (تصویر ذهنی مشتریان) آشنا شوید. تداعی برند تیم یا Team brand association کیفیت موردنظر برند را به ماهیتی شناخته شده پیوند می دهند. تداعیات برند خصوصیاتی از برند هستند که ذکر نام آن برند، در ذهن مشتری نقش می بندند؛ این تداعیات معانی ضمنی و صریحی هستند که مشتری را با نام یک برند خاص پیوند می دهد.

برای درک بهتر مفهوم تداعی برند تیم (تصویر ذهنی مشتریان) حتماً مقالات معتبر در پایگاه های علمی علم نت، گوگل محقق، امرالد و غیره را مطالعه کنید.

محتویات فایل دانلودی

شما بلافاصله بعد از خرید و دانلود پرسشنامه (آزمون) تداعی برند تیم (تصویر ذهنی مشتریان) چه مواردی را دریافت می کنید؟

فرمت پرسشنامه یک فایل WORD با فونت بی لوتوس که شامل موارد زیر است، دریافت می کنید:

  • توضیحات کامل پرسشنامه (ویژگی های پرسشنامه)
  • جدول سوالات پرسشنامه تداعی برند تیم به همراه گزینه های آن
  • هدیه پرسشنامه

لوگوی pdf یک فایل PDF که شامل موارد زیر است، دریافت می کنید:

  • مقاله بیس نویسنده پرسشنامه تداعی برند تیم (راس و همکاران، ۲۰۰۶)

اکسل خودکار پرسشنامه ۱ عدد فایل EXCEL که شامل موارد زیر است، دریافت می کنید:

  • اکسل خودکار پرسشنامه برای سنجش اتوماتیک وضعیت تداعی برند تیم شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *