58,000 تومان 38,000 تومان
پرسشنامه (آزمون) تداعی برند تیم (تصویر ذهنی مشتریان) توسط راس و همکاران (۲۰۰۶) طراحی شد و همچنین دارای مقاله بیس لاتین نیز هست، بنابراین جهت خرید پرسشنامه، لطفاً توضیحات زیر و به خصوص ویژگی های آن را که موارد بسیاری است، به طور دقیق مطالعه نمائید:
انواع استراتژی پژوهش
در انتهای فایل پرسشنامه (آزمون) تداعی برند تیم (تصویر ذهنی مشتریان)، آموزش انواع استراتژی پژوهش به عنوان هدیه ارائه شد که می تواند درک شما را نسبت به انواع استراتژی پژوهش افزایش دهد.
شما بلافاصله بعد از خرید پرسشنامه و دانلود آن، فایل اکسلی را دریافت خواهید کرد که براساس آن می توانید وضعیت تداعی برند تیم خود و آزمودنی تان را به صورت خودکار بسنجید و متوجه شوید که در زمینه تداعی برند تیم (تصویر ذهنی مشتریان) در چه سطحی (بالا، متوسط، پائین) هستید.
جهت خرید پرسشنامه (آزمون) تداعی برند تیم (تصویر ذهنی مشتریان) راس و همکاران (۲۰۰۶)، بهتر است با مفهوم تداعی برند تیم (تصویر ذهنی مشتریان) آشنا شوید. تداعی برند تیم یا Team brand association کیفیت موردنظر برند را به ماهیتی شناخته شده پیوند می دهند. تداعیات برند خصوصیاتی از برند هستند که ذکر نام آن برند، در ذهن مشتری نقش می بندند؛ این تداعیات معانی ضمنی و صریحی هستند که مشتری را با نام یک برند خاص پیوند می دهد.
برای درک بهتر مفهوم تداعی برند تیم (تصویر ذهنی مشتریان) حتماً مقالات معتبر در پایگاه های علمی علم نت، گوگل محقق، امرالد و غیره را مطالعه کنید.
شما بلافاصله بعد از خرید و دانلود پرسشنامه (آزمون) تداعی برند تیم (تصویر ذهنی مشتریان) چه مواردی را دریافت می کنید؟
یک فایل WORD با فونت بی لوتوس که شامل موارد زیر است، دریافت می کنید:
یک فایل PDF که شامل موارد زیر است، دریافت می کنید:
۱ عدد فایل EXCEL که شامل موارد زیر است، دریافت می کنید:
ما به شما کمک می کنیم که پژوهش تان راحت تر و با علم بیشتری پیش برود. مجموعه آرمان پژوهان با ۱۳ سال سابقه فعالیت آماری و پژوهشی به هزاران پژوهشگر کمک کرده تا این مسیر ارزشمند را به درستی طی نمایند.
تمامی حقوق برای سایت آرمان پژوهان محفوظ است.