پرسشنامه رضایت مشتری از کارکنان بانک: هالوول ۱۹۹۶📌۲۷ سوال💎مقاله بیس لاتین

قیمت :

32,000 تومان

تخفیف!

پرسشنامه (آزمون) رضایت مشتری از کارکنان بانک (رضایت مشتری از کارمندان بانک) توسط هالوول (۱۹۹۶) طراحی شد و همچنین دارای مقاله بیس لاتین نیز هست، بنابراین جهت خرید پرسشنامه، لطفاً توضیحات زیر و به خصوص ویژگی های آن را که موارد بسیاری است، به طور دقیق مطالعه نمائید:

  • تعداد سوالات پرسشنامه با طیف لیکرت ۵ درجه ای ۲۷ سوال می باشد و طریقه نمره گذاری هر سوال پرسشنامه نیز مشخص شده است.
  • این پرسشنامه از نوع پرسشنامه ترکیبی می باشد، برای اینکه بدانید پرسشنامه های انعکاسی یا ترکیبی چه نوع پرسشنامه هایی هستند؟ اینجا کلیک کنید.
  • وجود مقاله بیس لاتین مربوط به نویسنده پرسشنامه، به اعتبار پرسشنامه حاضر بسیار می افزاید.
  • این پرسشنامه دارای Citation یا منبع و یا به قول معروف رفرنس معتبر است که مشخصات آن که شامل نام نویسنده یا نویسندگان، سال طراحی، نام مقاله و نام مجله پرسشنامه به صورت کامل با روش منبع دهی APA آورده شد. 
  • از همه مهمتر آنکه شما می توانید با تحلیل خودکار پرسشنامه که در قالب اکسل است، رضایت مشتری از کارکنان بانک خود و یا آزمودنی تان را از حیث بالا، متوسط و پائین بودن، بسنجید و متوجه شوید در چه سطحی هستید.

ویژگی های آزمون رضایت مشتری از کارمندان بانک

هدیه پرسشنامه رضایت مشتری از کارکنان بانک

هدیه پرسشنامه  اصطلاحات پژوهشی

در انتهای فایل پرسشنامه (آزمون) رضایت مشتری از کارکنان بانک (رضایت مشتری از کارمندان بانک)، آموزش اصطلاحات پژوهشی به عنوان هدیه ارائه شد که می تواند درک شما را نسبت به اصطلاحات پژوهشی افزایش دهد.

تحلیل خودکار پرسشنامه

شما بلافاصله بعد از خرید پرسشنامه و دانلود آن، فایل اکسلی را دریافت خواهید کرد که براساس آن می توانید وضعیت رضایت مشتری از کارکنان بانک خود و آزمودنی تان را به صورت خودکار بسنجید و متوجه شوید که در زمینه رضایت مشتری از کارکنان بانک (رضایت مشتری از کارمندان بانک) در چه سطحی (بالا، متوسط، پائین) هستید.

نمونه ای از سوالات پرسشنامه

نمونه ای از پرسشنامه رضایت مشتری از کارکنان بانک هالوول

مفهوم رضایت مشتری از کارکنان بانک (رضایت مشتری از کارمندان بانک)

جهت خرید پرسشنامه (آزمون) رضایت مشتری از کارکنان بانک (رضایت مشتری از کارمندان بانک) هالوول (۱۹۹۶)، بهتر است با مفهوم رضایت مشتری از کارکنان بانک (رضایت مشتری از کارمندان بانک) آشنا شوید. رضایت مشتری از کارکنان بانک یا Customer satisfaction with bank employees به دو صورت تعریف شده است؛ به عنوان خروجی و یا به عنوان فرآیند و همان احساس خوبی است که در ارتباط موثر در جهت موفقیت مشتری با کسب و کار برای مشتری ایجاد شده است. رضایت مشتری بسیار هم است؛ شکایت مشتری می تواند نشان دهنده عدم رضایت وی باشد، ولی عدم شکایت نشان دهنده رضایت بالای مشتری نیست. 

برای درک بهتر مفهوم رضایت مشتری از کارکنان بانک (رضایت مشتری از کارمندان بانک) حتماً مقالات معتبر در پایگاه های علمی علم نت، گوگل محقق، امرالد و غیره را مطالعه کنید.

محتویات فایل دانلودی

شما بلافاصله بعد از خرید و دانلود پرسشنامه (آزمون) رضایت مشتری از کارکنان بانک (رضایت مشتری از کارمندان بانک) چه مواردی را دریافت می کنید؟

فرمت پرسشنامه یک فایل WORD با فونت بی لوتوس که شامل موارد زیر است، دریافت می کنید:

  • توضیحات کامل پرسشنامه (ویژگی های پرسشنامه)
  • جدول سوالات پرسشنامه رضایت مشتری از کارکنان بانک به همراه گزینه های آن
  • هدیه پرسشنامه

لوگوی pdf یک فایل PDF که شامل موارد زیر است، دریافت می کنید:

  • مقاله بیس نویسنده پرسشنامه رضایت مشتری از کارکنان بانک (هالوول، ۱۹۹۶)

اکسل خودکار پرسشنامه ۱ عدد فایل EXCEL که شامل موارد زیر است، دریافت می کنید:

  • اکسل خودکار پرسشنامه برای سنجش اتوماتیک وضعیت رضایت مشتری از کارکنان بانک شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *