51,000 تومان 34,000 تومان
پرسشنامه (آزمون) ارزش ویژه برند مشتری محور در ورزش (ارزش ویژه نام تجاری مشتری محور در ورزش) توسط کایامان و ارسلی (۲۰۰۷) طراحی شد و همچنین دارای مقاله بیس لاتین نیز هست، بنابراین جهت خرید پرسشنامه، لطفاً توضیحات زیر و به خصوص ویژگی های آن را که موارد بسیاری است، به طور دقیق مطالعه نمائید:
انواع استراتژی پژوهش
در انتهای فایل پرسشنامه (آزمون) ارزش ویژه برند مشتری محور در ورزش (ارزش ویژه نام تجاری مشتری محور در ورزش)، آموزش انواع استراتژی پژوهش به عنوان هدیه ارائه شد که می تواند درک شما را نسبت به انواع استراتژی پژوهش افزایش دهد.
شما بلافاصله بعد از خرید پرسشنامه و دانلود آن، فایل اکسلی را دریافت خواهید کرد که براساس آن می توانید وضعیت ارزش ویژه برند مشتری محور در ورزش خود و آزمودنی تان را به صورت خودکار بسنجید و متوجه شوید که در زمینه ارزش ویژه برند مشتری محور در ورزش (ارزش ویژه نام تجاری مشتری محور در ورزش) در چه سطحی (بالا، متوسط، پائین) هستید.
جهت خرید پرسشنامه (آزمون) ارزش ویژه برند مشتری محور در ورزش (ارزش ویژه نام تجاری مشتری محور در ورزش) کایامان و ارسلی (۲۰۰۷)، بهتر است با مفهوم ارزش ویژه برند مشتری محور در ورزش (ارزش ویژه نام تجاری مشتری محور در ورزش) آشنا شوید. ارزش ویژه برند مشتری محور در ورزش یا Customer-centric brand equity in sports را ارزش و قدرت برند که تعیین کننده ارزش و بهای آن برند است تعریف می نمایند. همچنین می توان آن را تاثیر آگاهی از برند بر روی واکنش مشتری نسبت به بازاریابی برند نیز تعریف کرد.
برای درک بهتر مفهوم ارزش ویژه برند مشتری محور در ورزش (ارزش ویژه نام تجاری مشتری محور در ورزش) حتماً مقالات معتبر در پایگاه های علمی علم نت، گوگل محقق، امرالد و غیره را مطالعه کنید.
شما بلافاصله بعد از خرید و دانلود پرسشنامه (آزمون) چه مواردی را دریافت می کنید؟
یک فایل WORD با فونت بی لوتوس که شامل موارد زیر است، دریافت می کنید:
یک فایل PDF که شامل موارد زیر است، دریافت می کنید:
1 عدد فایل EXCEL که شامل موارد زیر است، دریافت می کنید:
ما به شما کمک می کنیم که پژوهش تان راحت تر و با علم بیشتری پیش برود. مجموعه آرمان پژوهان با ۱۳ سال سابقه فعالیت آماری و پژوهشی به هزاران پژوهشگر کمک کرده تا این مسیر ارزشمند را به درستی طی نمایند.
تمامی حقوق برای سایت آرمان پژوهان محفوظ است.