38,000 تومان 25,000 تومان
پرسشنامه (آزمون) همخوانی برند مقصد (همخوانی خودپنداره گردشگر) توسط چن و همکاران (۲۰۲۰) طراحی شد و همچنین دارای مقاله بیس لاتین نیز هست، بنابراین جهت خرید پرسشنامه، لطفاً توضیحات زیر و به خصوص ویژگی های آن را که موارد بسیاری است، به طور دقیق مطالعه نمائید:
اصطلاحات پژوهشی
در انتهای فایل پرسشنامه (آزمون) همخوانی برند مقصد (همخوانی خودپنداره گردشگر)، آموزش اصطلاحات پژوهشی به عنوان هدیه ارائه شد که می تواند درک شما را نسبت به اصطلاحات پژوهشی افزایش دهد.
شما بلافاصله بعد از خرید پرسشنامه و دانلود آن، فایل اکسلی را دریافت خواهید کرد که براساس آن می توانید وضعیت همخوانی برند مقصد خود و آزمودنی تان را به صورت خودکار بسنجید و متوجه شوید که در زمینه همخوانی برند مقصد (همخوانی خودپنداره گردشگر) در چه سطحی (بالا، متوسط، پائین) هستید.
جهت خرید پرسشنامه (آزمون) همخوانی برند مقصد (همخوانی خودپنداره گردشگر) چن و همکاران (۲۰۲۰)، بهتر است با مفهوم همخوانی برند مقصد (همخوانی خودپنداره گردشگر) آشنا شوید. همخوانی برند مقصد یا Consistency with the destination brand به معنای سازگاری خودپنداره گردشگر با یک نام تجاری می باشد. همچنین همخوانی برند مقصد بدین معنا است که شخصیت برند مقصد با شخصیت گردشگر سازگار است.
برای درک بهتر مفهوم همخوانی برند مقصد (همخوانی خودپنداره گردشگر) حتماً مقالات معتبر در پایگاه های علمی علم نت، گوگل محقق، امرالد و غیره را مطالعه کنید.
شما بلافاصله بعد از خرید و دانلود پرسشنامه (آزمون) همخوانی برند مقصد (همخوانی خودپنداره گردشگر) چه مواردی را دریافت می کنید؟
یک فایل WORD با فونت بی لوتوس که شامل موارد زیر است، دریافت می کنید:
یک فایل PDF که شامل موارد زیر است، دریافت می کنید:
1 عدد فایل EXCEL که شامل موارد زیر است، دریافت می کنید:
ما به شما کمک می کنیم که پژوهش تان راحت تر و با علم بیشتری پیش برود. مجموعه آرمان پژوهان با ۱۳ سال سابقه فعالیت آماری و پژوهشی به هزاران پژوهشگر کمک کرده تا این مسیر ارزشمند را به درستی طی نمایند.
تمامی حقوق برای سایت آرمان پژوهان محفوظ است.