[vc_row][vc_column][vc_column_text]
پرسشنامه ادراک مشتری از میراث برند
» تعداد سوالات : ۲۳ سوال پنج گزینه ای دارد.
» نقطه برش و بازه نمرات : دارد.
» طریقه نمره گذاری : دارد.
» مولفه (بعد) : دارد.
» پایایی : دارد.
» منبع : دارد.
» نوع فایل : Word
» قیمت : ۴۹۰۰هزار تومان
میراث برند با پرسشنامه ادراک مشتری از میراث برند، واستفلد و هنیگز (۲۰۱۲) سنجیده میشود. پرسشنامه مذکور دارای ۲۳ گویه پنج درجه ای است که بر اساس طیف لیکرت پنج درجه ای نمره گذاری شده است که گزینه های آن از کاملاً مخالفم=۱ تا کاملاً موافقم=۵ رتبه بندی شده است بطوری که نمره ۱ نشان دهنده ادارک مشتری از میراث برند پائین در نزد مشتری و نمره ۵ نشاندهنده بالاترین ادارک مشتری از میراث برند بالا در نزد مشتری است. این آزمون دارای چهار خرده مقیاس است که هر کدام با تعدادی سوال مشخص گردیده اند. ضریب آلفای کرونباخ این پرسشنامه در پژوهش نوع پسند و همکاران نیز بدست آمده که نشان دهنده اعتبار مطلوب این پرسشنامه میباشد.
۱- این برند احساس منحصر به فرد بودن را به من تلقین میکند.
۲- خرید محصولات این برند نوعی احساس هویت را به من میدهد.
منبع و ریشۀ اصلی ارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری، ذهنیتهای شکل گرفته از برند است. به عبارت دیگر، آنچه که برند را قدرتمند میسازد، بازتاب فعالیتهای ایجاد برند در ذهن مشتریان، در راستای تشکیل بلوکهای ایجاد برند در ذهن آنهاست. این ذهنیتهای شکل گرفته، به صورت شناخت برند، نمود مییابد.
برندهای با میراث را از جمله برندهای توصیف میکنند که در دسته بندیهای مربوط به خود اغلب به عنوان قدیمی ترین برند باشد و ویژگیهایی مانند صادق بودن، معتبر بودن، سالم بودن، قابل اعتماد بودن، دوستانه و آشنا بودن، بیتکلف بودن را داشته باشد. میراث برند بخشی از هویت برند میباشد که پذیرای تمای زمانبندیها و حمل کننده ی یک ارزش مهم اجتماعی است و در بین اعصار گذشته و مفاهیم معاصر و حتی آینده میراث یک وجهه مشترک است و یک ارزش اساسی برای برند شرکتهای تجاری بزرگ است.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
ما به شما کمک می کنیم که پژوهش تان راحت تر و با علم بیشتری پیش برود. مجموعه آرمان پژوهان با ۱۳ سال سابقه فعالیت آماری و پژوهشی به هزاران پژوهشگر کمک کرده تا این مسیر ارزشمند را به درستی طی نمایند.
تمامی حقوق برای سایت آرمان پژوهان محفوظ است.