مبانی نظری وفاداری به مقصد

قیمت :

143,500 تومان

[vc_row][vc_column][vc_column_text]مبانی نظری سواد مالی[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”مشخصات کلی مبانی نظری وفاداری به مقصد” font_container=”tag:h1|font_size:22|text_align:center|color:%23ffffff” use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1594613576281{background-color: #0088cc !important;}”][bsf-info-box icon=”Defaults-check-square-o” icon_size=”25″ icon_color=”#0088cc” pos=”left”]مبانی نظری وفاداری به مقصد[/bsf-info-box][bsf-info-box icon=”Defaults-folder-open-o” icon_size=”25″ icon_color=”#0088cc” pos=”left”]نوع فایل ها : WORD & PDF[/bsf-info-box][bsf-info-box icon=”Defaults-file-pdf-o” icon_size=”25″ icon_color=”#0088cc” pos=”left”]تعداد مقالات : ۱۶ عدد فایل PDF[/bsf-info-box][bsf-info-box icon=”Defaults-file-word-o” icon_size=”25″ icon_color=”#0088cc” pos=”left”]تعداد صفحات ورد : ۱۵۹ صفحه[/bsf-info-box][bsf-info-box icon=”Defaults-book” icon_size=”25″ icon_color=”#0088cc” pos=”left”]منبع: مشخص است.[/bsf-info-box][bsf-info-box icon=”Defaults-dollar usd” icon_size=”25″ icon_color=”#0088cc” pos=”left”]قیمت :  ۱۴۳۵۰۰تومان[/bsf-info-box][vc_custom_heading text=”تیترهای مهم در فایل های WORD مبانی نظری وفاداری به مقصد” font_container=”tag:h1|font_size:22|text_align:center|color:%23ffffff” use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1594614037008{background-color: #0088cc !important;}”][vc_column_text]

  • وفاداری به مقصد تصویر و رضایت از مقصد
  • وفاداری به مقصد
  • تصویر از مقصد
  • رضایت گردشگر
  • تجربه از مقصد
  • تصویر برند
  • تداعی های برند
  • برند مقصد گردشگری
  • مدل برند مقصد
  • تصویر مقصد
  • رفتارهای گردشگر
  • مفهوم و ماهیت تصویر ذهنی مقصد
  • تئوری شکل گیری تصویر ذهنی از مقصد
  • تصویر ذهنی مقصد و بازاریابی
  • وفاداری گردشگر
  • قصد رفتاری
  • مفهوم انگیزه در گردشگری
  • مدل رفتار خرید ماتیسون و وال
  • محیط، هیجانات و تمایلات رفتاری
  • هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری
  • ارزش درک شده مشتری
  • رضایت مشتری و تمایلات رفتاری
  • توهم پولی و ادراک مشتری
  • سنجش حساسیت قیمتی مشتری
  • محصول گردشگری
  • رضایت گردشگر و رفتار آینده گردشگر

[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”تعریف مفهومی مبانی نظری وفاداری به مقصد” font_container=”tag:h1|font_size:22|text_align:center|color:%23ffffff” use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1594614183559{background-color: #0088cc !important;}”][vc_column_text]

با افزایش رقابت در دنیای امروز، نیاز سازمان‌ها به استفاده از رویکرد مشتری محور در استراتژی بازاریابی، به طور چشمگیری افزایش یافته است. شرکت‌ها یاد گرفته‌اند که جذب مشتری کار ساده‌ای است، اما تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار سازمان کار بس دشوار است. امروزه تحقیقات نشان داده است که رضایت مشتریان دیگر کافی نیست؛ آنچه مهم است نگهداری مشتریان و افزایش وفاداری آن هاست  همچنین وفاداری مشتری هدفی مهم در حوزه بازاریابی است که آن را جزئی کلیدی برای پایداری طولانی مدت شرکت می‌دانند. در این زمینه، اندازه‌گیری وفاداری و تعیین عوامل مؤثر بر آن می‌تواند درک بهتری از حفظ مشتری ایجاد کند.

[/vc_column_text][ultimate_ctation ctaction_background=”#0088cc” ctaction_background_hover=”#43c7e8″ enable_icon=”enable_icon_value” icon=”Defaults-shopping-cart” icon_size=”32″ ctaction_link=”url:https%3A%2F%2Farman-pajoohan.ir%2Fproduct%2F%25d9%25be%25d8%25b1%25d8%25b3%25d8%25b4%25d9%2586%25d8%25a7%25d9%2585%25d9%2587-%25d8%25b9%25d9%2588%25d8%25a7%25d9%2585%25d9%2584-%25d9%2585%25d9%2588%25d8%25ab%25d8%25b1-%25d8%25a8%25d8%25b1-%25d8%25aa%25d8%25b5%25d9%2588%25db%258c%25d8%25b1-%25d9%2585%25d9%2582%25d8%25b5%25d8%25af-%25da%25af%25d8%25b1%25d8%25af%25d8%25b4%2F|title:%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%B4%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%20%D8%B9%D9%88%D8%A7%D9%85%D9%84%20%D9%85%D9%88%D8%AB%D8%B1%20%D8%A8%D8%B1%20%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%20%D9%85%D9%82%D8%B5%D8%AF%20%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C%D8%8C%20%D9%88%D9%81%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%D9%88%20%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%AA%20%D8%B1%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C||”]می خواهم پرسشنامه عوامل موثر بر تصویر مقصد گردشگری، وفاداری و نیات رفتاری را خریداری نماییم.[/ultimate_ctation][vc_column_text]

نکات مهم

»»» این فایل ها فقط و فقط به جهت یاری رساندن به پژوهشگرانی است که قصد دارند، مبانی نظری و یا ادبیات تحقیق خود را تقویت بخشیده و آن را در اسرع وقت انجام دهند و بنابراین شرکت آرمان پژوهان هیچ مسئولیتی در قبال سوء استفاده بعضی اشخاص از این فایل ها را به عهده نمی گیرد.

»»» به جهت اطمینان از اصالت متون ادبیات پژوهش با قالب ورد (WORD)، اصل مقالات به صورت فایل پی دی اف (PDF) نیز موجود می باشند.

»»»  به استفاده کننده از این مطالب پیشنهاد می شود که بنا بر خواسته خود، نحوه قرارگیری مطالب را تنظیم کنند.

»»» هزینه دریافتی تنها شامل جستجو مطالب مشابه در زمینه ای خاص و نیز تایپ آنها می باشد و اصل مقالات دربرگیرنده هزینه ای نمی باشد، بنابراین قرارگیری اصل مقالات به جهت اطمینان از اصالت متون و نیز رفرنس دهی فرد استفاده کننده از اصل مقالات در پژوهش خود می باشد.

[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”به محض تکمیل ثبت نام و واریز وجه، فایل ها برای شما قابل دانلود می‌باشد و همچنین به ایمیل شما نیز ارسال میگردد.” font_container=”tag:h1|font_size:17|text_align:center|color:%23ffffff” use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1594709452384{background-color: #00aa16 !important;}” animation_type=”flash”][/vc_column][/vc_row]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *