[vc_row][vc_column][vc_column_text]
پرسشنامه جایگاه برند
» تعداد سوالات : ۳۶ سوال پنج گزینه ای دارد.
» نقطه برش و بازه نمرات : دارد.
» طریقه نمره گذاری : دارد.
» مولفه (بُعد) : دارد.
» منبع : دارد.
» نوع فایل : Word
» قیمت : ۱۳۹۰۰تومان
سنجش جایگاه برند
جایگاه یابی برند با پرسشنامه شفیعی رودپشتی و داودی (۱۳۹۶) سنجیده می شود. این مقیاس دارای ۳۶ سوال پنج گزینه ای است که طریقه نمره گذاری این پرسشنامه بر اساس طیف لیکرت پنج درجه ای است که گزینه های آن از کاملاً مخالفم=۱ تا کاملاً موافقم=۵ رتبه بندی شده است که نمره ۱ نشان دهنده کمترین میزان جایگاه یابی برند از نگاه مشتریان بانک و نمره ۵ بازگو کننده بیشترین میزان جایگاه یابی برند از نگاه مشتریان بانک است. این مقیاس مشتمل بر شش خرده مقیاس می باشد که هر کدام با تعدادی سوال مشخص شده اند.
۱- اگر بخواهم از خدمات بانکی استفاده کنم، وقتی متوجه میشوم بانک رفاه کارگران شهر است، به آن اعتماد میکنم.
۲- باور دارم کارکنان این بانک، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه میدهند.
۳- بانک رفاه کارگران شهر همدان را برند معروفی در بین سایر بانکها میدانم.
جایگاه یابی
جایگاه یابی جایی است که یک شرکت / سازمان نیاز دارد برای شروع فعالیت های نام گذاری تجاریش از آنجا آغاز کند. نوع ارتباطات، میزان ارائه ی خدمات، کیفیت محصولات و حتی نیروی انسانی شاغل در شرکت / سازمان و دیگر مولفه ها می توانند روی این عامل اثر بگذارند. در کل یعنی جا انداختن یک محصول / خدمت به صورت روشن، ممتاز و مطلوب در ذهن مشتریان در بازار مورد نظر، با توجه به محصولات شرکت های رقیب است.
[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”به محض تکمیل ثبت نام و واریز وجه، فایل برای شما قابل دانلود میباشد و همچنین به ایمیل شما نیز ارسال می شود” font_container=”tag:h1|font_size:16|text_align:center|color:%23ffffff” use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1587070952979{background-color: #0088cc !important;}”][/vc_column][/vc_row]
ما به شما کمک می کنیم که پژوهش تان راحت تر و با علم بیشتری پیش برود. مجموعه آرمان پژوهان با ۱۳ سال سابقه فعالیت آماری و پژوهشی به هزاران پژوهشگر کمک کرده تا این مسیر ارزشمند را به درستی طی نمایند.
تمامی حقوق برای سایت آرمان پژوهان محفوظ است.