پرسشنامه آگاهی و عمل خرید

قیمت :

11,900 تومان

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پرسشنامه آگاهی و عمل خرید

پرسشنامه آگاهی و عمل خرید

» تعداد سوالات : ۱۴ سوال پنج گزینه ای دارد.

» نقطه برش و بازه نمرات : دارد.

» طریقه نمره گذاری : دارد.

» مولفه (بعد) : دارد.

» پایایی: دارد.

» منبع : دارد.

» نوع فایل : Word

» قیمت : ۱۱۹۰۰ تومان

پرسشنامه آگاهی و عمل خرید مشتریان

آگاهی و عمل خرید مشتریان با پرسشنامه ربیعی و همکاران (۱۳۹۰)‌ سنجیده می شود این مقیاس دارای ۱۴ سوال پنج گزینه ای است که بر اساس طیف لیکرت پنج درجه ای نمره گذاری شده است که گزینه های آن از خیلی کم=۱ تا خیلی زیاد=۵ طراحی شده است به طوری که نمره ۱ نشان‌دهنده کمترین میزان و نمره ۵ نشان‌دهنده بیشترین میزان می‌باشد. این مقیاس دارای چهار خرده مقیاس است که هر کدام با تعدای از سوالات مشخص شده است. ربیعی و همکاران (۱۳۹۰)‌ پایایی پرسشنامه را نیز به دست آورند.

»»» نمونه ای از سوالات پرسشنامه

۱- در محصولات اسنوا خلاقیت و نوآوری وجود دارد.

۲- محصولات اسنوا مورد پسند و جالب هستند.

آگاهی و عمل خرید مشتریان

مصرف کننده طی فرآیند آگاهی و انجام عمل خرید ۵ مرحله را پشت سر می‌گذارد که شامل: شناخت مشکل،  آگاهی (تحقیق برای جمع آوری اطلاعات)، ارزیابی گزینه ها، تصمیم‌‌‌گیری خرید و رفتار پس از خرید می باشد. پیام هایی که تبلیغات تجاری به مقصود رفع ابهام، معرفی، آگاه ساختن و خبر رسانی به کار می‌برند به منظورآگاهی مشتریان از کالا و خدمات ارائه شده می‌باشد که در نهایت این آگاهی منجر به عمل خرید مشتریان و گاهاً تکرار عمل خرید مشتریان می‌گردد.

[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”به محض تکمیل ثبت نام و واریز وجه، فایل برای شما قابل دانلود می‌باشد و همچنین به ایمیل شما نیز ارسال می شود” font_container=”tag:h1|font_size:16|text_align:center|color:%23ffffff” use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1581792439777{background-color: #0088cc !important;}”][/vc_column][/vc_row]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *