[vc_row][vc_column][vc_column_text]
پرسشنامه آمیخته بازاریابی اجتماعی
» تعداد سوالات : ۱۲ سوال پنج گزینه ای دارد.
» نقطه برش و بازه نمرات : دارد.
» طریقه نمره گذاری : دارد.
» مولفه (بعد) : دارد.
» پایایی : دارد.
» منبع : دارد.
» نوع فایل : Word
» قیمت : ۸۹۰۰هزار تومان
پرسشنامه آمیخته بازاریابی اجتماعی یو
آمیخته بازاریابی اجتماعی با پرسشنامه یو و همکاران (۲۰۰۰) سنجیده میشود. این آزمون دارای ۱۲ سوال پنج گزینه ای است که بر اساس طیف لیکرت پنج درجه ای نمره گذاری شده است که گزینه های آن از خیلی کم=۱ تا خیلی زیاد=۵ طراحی شده است، بطوری که نمره ۱ نشاندهنده کمترین میزان آمیخته بازاریابی اجتماعی و نمره ۵ نشاندهنده بیشترین میزان آمیخته بازاریابی اجتماعی است. این پرسشنامه دارای چهار خرده مقیاس؛ محصول، قیمت، مکان و ترفیع می باشد که هر کدام با تعدادی سوال مشخص گردیده اند. میزان پایایی نیز توسط یو و همکاران (۲۰۰۰) به دست آمده است.
۱- شرکت پگاه نیاز هر مشتری را تشخیص داده و کالایی ویژه با اجزای مشخص عرضه مینماید.
۲- شرکت پگاه، محصولات مختلفی برای دسترسی مشتریان تولید می کند.
در بازاریابی اجتماعی، هدف آن است که با کمک اصول و فنون بازاریابی تجاری، به نیازها و خواسته های گروه مخاطبان توجه شود و با کاهش موانع و ترغیب آنان برای انجام یک رفتار اجتماعی، رفتار مورد نظر بین آنها رواج یابد. به عبارت ساده تر، بازاریابی اجتماعی کاربرد فنون بازاریابی در مسائل اجتماعی است تا در افراد انگیزۀ انجام عمل یا رفتاری را که در نهایت برایشان سودمند است، ایجاد کند.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
ما به شما کمک می کنیم که پژوهش تان راحت تر و با علم بیشتری پیش برود. مجموعه آرمان پژوهان با ۱۳ سال سابقه فعالیت آماری و پژوهشی به هزاران پژوهشگر کمک کرده تا این مسیر ارزشمند را به درستی طی نمایند.
تمامی حقوق برای سایت آرمان پژوهان محفوظ است.